Ευχαριστήρια Επιστολή Προέδρου ΣΑΑΜΧ Αντγου ε.α. Γεωργίου Μ. Κασιδόκωστα για την Τελετή στη ΣΜΧ την 20/06/2026

Σεβαστοί Συνάδελφοι
Αγαπητοί Φίλοι

Το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε στη ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ η Τελετή για την

«Ημέρα Μνήμης και Τιμής Υπέρ Πεσόντων Αξιωματικών, Υπαξιωματικών και Οπλιτών του Όπλου του ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ»

Ως Πρόεδρος του ΔΣ/ΣΑΑΜΧ αλλά και ως Εν Αποστρατεία μέλος του Όπλου μας ΟΦΕΙΛΩ να ευχαριστήσω, όλους όσους πίστεψαν στην Ιδέα και στην Ιστορική ανάγκη της καθιερώσεως αυτής της Τελετής ως την Ημέρα που εμείς οι επιγενόμενοι θα αποδίδουμε την πρέπουσα τιμή σε ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ σε πόλεμο και ειρήνη και με τη δόξα τους λάμπρυναν τη στολή και το οπλόσημo του ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ, που υπερήφανα φέραμε εμείς οι θνητοί.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλουμε σε όλους όσους εργάσθηκαν αγογγύστως για να υλοποιηθεί αυτή η Ιδέα και να ζήσουμε μοναδικές στιγμές συγκινήσεως και ηθικής ανατάσεως

Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τους άξιους συνεχιστές της ένδοξης Ιστορίας του Μηχανικού

τον Υπαρχηγό ΓΕΣ Αντγο κ. Κορωνάκη Ανδρέα, τον Υπτγο κ. Κουρκουλάκο Δημ, για την αμέριστη βοήθεια τους και συμπαράσταση τους στην υλοποίηση της Ιδέας,

τον Δντη της ΔΜΧ/ΓΕΣ Ταξχο κ. Καφετζέλη Παναγιώτη και το επιτελείο του για την άψογη σχεδίαση και οργάνωση της σεμνής μα και λαμπρής Τελετής

τους Δκτες της ΣΜΧ, του 747ΕΤΜΧ του ΤΕΝΞ ως και του 725 ΤΜΧ που την υλοποίησαν και με την άψογη παρουσία των τμημάτων των Μονάδων ως απόδειξη των δυνατοτήτων και της υψηλής επιχειρησιακής ετοιμότητος των μας έκαναν να νοιώσουμε υπερήφανοι για το ΜΗΧΑΝΙΚΟ του Σήμερα!

Στην επιτυχία της τελετής συνέβαλαν αποφασιστικά με την παρουσία τους και ελάμπρυναν οι εν ενεργεία ανώτεροι και ανώτατοι Αξκοί του Όπλου μας, που αποτελούν μέρος της σημερινής και αυριανής Ηγεσίας του Στρατούς μας.

Δεν θα παραλείψω βέβαια τους εν αποστρατεία Συναδέλφους του Όπλου μας, που με την παρουσία και την συμμετοχή μας αποδείξαμε ότι μένουμε πιστοί στους ΣΤΟΧΟΥΣ του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ μας να διατηρήσουμε τον ΔΕΣΜΟ ενεργό, να υποστηρίξουμε την συνεχή προσπάθεια των εν ενεργεία Συναδέλφων για την προώθηση των θεμάτων που αφορούν το ΜΗΧΑΝΙΚΟ προωθώντας παράλληλα την ιστορία του Όπλου μας, την πολυσχιδή και αδιάλειπτη προσφορά του στους αγώνες του Έθνους αλλά και στην ειρηνική περίοδο.

Την σεμνή μα και αντάξια της Δόξας των ηρωικώς Πεσόντων αποτίοντας Φόρο τιμής σε Αυτούς και στο ΟΠΛΟ μας ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ, λάμπρυνε με την παρουσία του ο ΥΦΕΘΑ κ ΔΑΒΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ο οποίος με τον μεστό νοημάτων και τιμής χαιρετισμό του ανέδειξε και αναγνώρισε το έργο και την προσφορά του ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ στα 205 χρόνια ελεύθερου βίου του Νεοελληνικού Κράτους και έδειξε στην πράξη την ιδιαίτερη εκτίμηση που τρέφει για το ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ.

Η Τελετή για την «Ημέρα Μνήμης και Τιμής Υπέρ Πεσόντων Αξιωματικών, Υπαξιωματικών και Οπλιτών του Όπλου του ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ» μας απέδειξε ότι ο μήνυμα του εμβλήματος μας

«ΑΜ’ ΕΠΟΣ ΑΜ’ ΕΡΓΟΝ» παραμείνει ΙΣΧΥΡΟ και ΔΙΑΡΚΕΣ.

Εύχομαι σε όλους υγεία και οικογενειακή ευτυχία.

Με σεβασμό, τιμή και συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Αντγος ε.α Γεώργιος Μ. Κασιδόκωστας
Πρόεδρος ΔΣ/Σ.Α.Α.ΜΧ

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *