ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE ΤΟΥ ΥΠΕΘΑ (mod.mil.gr):
Ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης παρευρέθηκε σήμερα, Σάββατο 20 Ιουνίου 2026, στην Ημέρα Μνήμης και Τιμής των Υπέρ Πατρίδας πεσόντων Αξιωματικών, Υπαξιωματικών και Οπλιτών του Όπλου του Μηχανικού, στη Σχολή Μηχανικού (ΣΜΧ) στο Λουτράκι.
Ο κ. Δαβάκης, συνοδευόμενος από τον Υπαρχηγό ΓΕΣ Αντιστράτηγο Ανδρέα Κορωνάκη, παρέστη στην επιμνημόσυνη δέηση που τελέστηκε προεξάρχοντος του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Κορίνθου, Σικυώνος, Ζεμενού, Ταρσού και Πολυφέγγους κ.κ. Παύλου, απηύθυνε χαιρετισμό και στη συνέχεια κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο Πεσόντων.
Παρευρέθηκαν, επίσης, ο Δήμαρχος Λουτρακίου–Περαχώρας–Αγίων Θεοδώρων Γεώργιος Γκιώνης, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κορινθίας Αναστάσιος Γκιολής, ο Διευθυντής του ΣΤ’ Κλάδου του ΓΕΕΘΑ Υποστράτηγος Γεώργιος Πανούσης, ο Διοικητής ΔΙΚΑΦΚΑ Υποστράτηγος Νικόλαος Γκρέτσας, ο Διευθυντής του Γ’ Κλάδου ΓΕΣ Υποστράτηγος Δημήτριος Κουρκουλάκος, ο Διευθυντής ΓΕΣ/ΔΜΧ Ταξίαρχος Παναγιώτης Καφετζέλλης, ο Διοικητής της ΣΜΧ Συνταγματάρχης (ΜΧ) Νικόλαος Κορίτσης, καθώς και εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Αξιωματικοί και Υπαξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας, εκπρόσωποι Συνδέσμων Αποστράτων και Εφέδρων Αξιωματικών, φορέων και συλλόγων.
Κατά το χαιρετισμό του, ο κ. Δαβάκης ανέφερε:
«Βρισκόμαστε σήμερα εδώ, στο Λουτράκι, για να αποτίσουμε τον ελάχιστο φόρο τιμής στους ήρωες του Όπλου του Μηχανικού, σε εκείνους τους Αξιωματικούς, Υπαξιωματικούς και Οπλίτες που έδωσαν τη ζωή τους εν ώρα καθήκοντος, στην πρώτη γραμμή των εθνικών αγώνων, ανοίγοντας δρόμους ελευθερίας και θωρακίζοντας την Πατρίδα με αυταπάρνηση.
Η θυσία των πεσόντων του Μηχανικού αποτελεί αιώνιο φάρο αξιών και υπενθύμιση του χρέους μας. Το Μηχανικό υπήρξε πάντα ο στυλοβάτης των επιχειρήσεων του Στρατού Ξηράς, αλλά και ο διαρκής αρωγός της κοινωνίας μας σε περιόδους κρίσεων αλλά και ειρήνης.
Υποκλινόμαστε με σεβασμό στη μνήμη τους. Το παράδειγμά τους καθοδηγεί όλους όσοι υπηρετούν σήμερα στο Όπλο του Μηχανικού, συνεχίζοντας να κρατούν ψηλά τη σημαία του καθήκοντος και της προσφοράς. Αθάνατοι!»
ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΑΜΧ: Τις προσεχείς ημέρες ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ θα αναρτήσει επιπλέον Φωτογραφικό Υλικό.
Κλικ για μεγέθυνση:





Συγχαρητήρια αξίζουν σε όσους εργάσθηκαν για την άψογη και σημαντική επιμνημόσυνη εκδήλωση για τους πεσόντες ήρωες του Μηχανικού μας. ο δραστήριος νέος πρόεδρος του ΣΑΑΜΧ και η ομάδα εργασίας του πιστώνεται την υψηλή παρουσία της πολιτικής ηγεσίας που προσέδωσε κύρος και αναγνώριση στο διαρχονικό πολύμορφο και πολλές φορές επώδυνο έργο του Μηχανικού μας. Ο ΣΑΑΜΧ έχει επιδείξει δημιουργική και πρωτοπόρα δραστηριότητα με την πλούσια αρθρογραφία δημοσιεύσεων, μελετών και παντός εποπτικού υλικού που προβάλλει το όπλο μας…η αποστολή του είναι σημαντική και πολύτιμος αρωγός στην ηγεσία του όπλου μας..προκειμένου με τις κινητοποιήσεις του, τις προτάσεις του, τη χρήση γνωριμιών ατόμων ικανών να βοηθήσουν…όπως η πρόσκληση, ενημέρωση επι του έργου του Μηχανικού μας του ευπατρίδη υφυπουργού απογόνου του ήρωος της Πίνδου Δαβάκη που παρευρέθηκε. Δυο οι άξονες που ο ΣΑΑΜΧ οφείλει να κινηθεί…με τη βοήθεια όλων των μελών του (μονίμων και εφέδρων) να προβάλει με κάθε μέσο την ιστορία και το τιτάνιο έργο του Μηχανικού μας και συγκροτώντας ομάδες εργασίας να σχεδιάζει, μελετά και προτείνει τρόπους εκσυγχρονισμού του όπλου μας…ώστε να κερδηθεί το χαμένο έδαφος τριάντα και πλέον ετών που χάθηκε για την ισόρροπη συμπόρευση με τα άλλα όπλα που υποστηρίζει…ας εκφράσουμε λοιπόν έμπρακτα την υποστηριξή μας στον ακούραστο πρόεδρο για την επίτευξη των στόχων του ΣΑΑΜΧ…με μεσοπρόθεσμο αυτόν του λαμπρού εορτασμού των 200 χρόνων από ιδρύσεως….θα ήμουν πολύ περήφανος εαν στην γιορτή αυτή έχουμε προσκαλέσει τη Γαλλική Ηγεσία του Μηχανικού να τιμήσουν τον πρόγονό του Γκαρνώ…που ήταν ο πρώτος Διοικητής μας (πρόταση για εξέταση με επιστολή στο MUSEE DU GENIE)