
Ομιλία Διευθυντή ΓΕΣ/ΔΜΧ Ταξίαρχου Παναγιώτη Καφετζέλλη στην ΣΜΧ την 20/06/2026
Ως Διευθυντής του Όπλου του Μηχανικού, εκπροσωπώντας το σύνολο των στελεχών μας —εν ενεργεία και εν αποστρατεία— αισθάνομαι βαθιά συγκίνηση και ύψιστη υπερηφάνεια για τη σημερινή εκδήλωση, η οποία



