Επίδομα Υψηλής Ευθύνης. Τί είπε ο κ. Αθ. Δαβάκης στη Βουλή.

Η πρόταση της ΠΟΣ για διόρθωση της ανακολουθίας που υπάρχει στο Επίδομα Θέσης Υψηλής ή Αυξημένης Ευθύνης Ταξιάρχων ή αντιστοίχων, τέθηκε στη Βουλή, από τον τέως Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας, βουλευτή Λακωνίας κ. Αθ. Δαβάκη, σε σχετική συζήτηση …







